[OFFER ALERT!] This Halloween, Get Any Premium Theme for Just $19 [GET IT NOW]
Jump to content

Mili

Support
  • Posts

    122,630
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Mili

  1. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. Unfortunately that is currently not available in the plugin. Additionally the plugin has been deprecated, we no long are able to offer support for it. All users who have recently purchased the plugin can exchange it for another one of our products or receive a refund. I hope that helps. Looking forward to helping you. Thank you.
  2. Hello, Unfortunately at this stage we cannot commit to that suggestion. We apologize for the inconvenience. Looking forward to help you.
  3. Hello, We are really sorry but the plugin has been deprecated, we no longer can offer support for it. If you have proof of payment for the plugin we can exchange it for another product or offer refund. We apologize for the inconvenience. Thanks,
  4. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop and sorry for any inconvenience that might have been caused due to that. We have deprecated the plugin CLP, we apologize for the inconvenience. You can request a refund for it here: https://mythemeshop.com/contact-us Looking forward to helping you. Thank you.
  5. Hello, We are really sorry but YouTube lock is no longer supported. Thanks,
  6. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. We have asked our lead developers to check into this request and at this stage what you are trying to do is not possible with out plugin. We apologize for the inconvenience. Looking forward to helping you. Thank you.
  7. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop and sorry for any inconvenience that might have been caused due to that.We would love to sort that for you. But, for that, please follow the steps mentioned in this tutorial:https://community.mythemeshop.com/tutorials/article/52-confirming-a-plugin-conflict/If the problem is not a bug with our product and you are still looking for help, please opt for our support plan, which costs just $9/year and gives you access to our premium support:Premium Support For Just $9/yearOnce purchased, please open a new support ticket by following this tutorial:https://community.mythemeshop.com/topic/19872-read-first-support-policy-for-free-themes/We handle all our theme/plugin related help through our support ticket system.One of our moderators will definitely help you. You do not need to register separately for posting tickets, you can just log in to your member account on MyThemeShop, and you will be logged in automatically in the ticket system. Or, you can log in with your MyThemeShop username and password on the ticket system too.Looking forward to helping you.
  8. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. You can simply re-purchase the same product again. Have you tried that? Looking forward to helping you. Thank you.
  9. Hello, Unfortunately our plugin does not have that function. We apologize for the inconvenience. Thanks,
  10. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. The plugin WP Review doesn't control the sidebars on your website, your theme controls that. Therefore you can add as many widgets as your theme allows. Looking forward to helping you. Thank you.
  11. Hello, Thank you for taking the time to write us a testimonial, we really appreciate that. We hope to be able to assist you in the future. Thank you for choosing MyThemeShop.
  12. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. This plugin works with the latest versions on our local testing. However if you encounter any issues our team can either try to fix it or issue you a refund. Looking forward to helping you. Thank you.
  13. Hello, Unfortunately our plugin does not have that function. We apologize for the inconvenience. Thanks,
  14. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. You can export (and import) the plugin settings as JSON code, and you can export reviews by specific users using WP’s personal data exporter, in Tools > Export Personal Data. I hope that helps. Looking forward to helping you. Thank you.
  15. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. Please contact our Accounts team here: https://mythemeshop.com/contact-us They will be able to let you know of that and offer any possible promotions if there are any. Looking forward to helping you. Thank you.
  16. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. For this request, please contact our Accounts team here: https://mythemeshop.com/contact-us Looking forward to helping you. Thank you.
  17. Hello, Thank you for taking the time to leave us a testimonial, we really appreciate that. We look forward helping you in the future.
  18. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. Yes, you can use your plugins after your subscription ends. However you will not have access to our support team and to updates. Looking forward to helping you. Thank you.
  19. Thank you for your feedback.
  20. Hello, Are you using the WP Shortcode Pro version or the free version? If you are using the Pro version, can you tell us which email you use to purchase the plugin from MyThemeShop? Thanks,
  21. Hello, Thank you for your suggestions, we apologize that the theme does meet your requirements. Looking forward to help you.
  22. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. Here is a video showing you how to use the WP Shortcode with the new WordPress Gutenburg block editor: https://i.mythemeshop.com/xnPSnV Looking forward to helping you. Thank you.
  23. Hello, For your issue about account not being renewed. Please contact our Accounts team here: https://mythemeshop.com/contact-us Thanks,
×
×
  • Create New...