Montgomerie

Support
  • Content count

    2,849
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1,088 Excellent

1 Follower

About Montgomerie

  • Rank
    WP Ninja

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. [Ad-Sense] Coupon MTS6 not working

    Hello, Apologies for the confusion there. That anniversary offer is no longer available and the pricing shown on our website is the best price we can offer at this time. For the renewal, if you want, you can purchase the theme again and use coupon code “RenewalDiscount” to get the item for a discounted price. After you add the product to your cart, you will be taken to the cart page. There, you can apply the coupon as shown in the screenshot below: http://take.ms/Spaiz Looking forward to helping you. Thank you.
  2. [Membership] Monthly Payment

    Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. Sorry to disappoint but we do not offer any monthly packages at this time and they were costly to subscribe to over the period of time. Hope that helps. If you have any further question(s), please let us know. Thank you.
  3. [WP Notification Bar] ConvertKit Integration

    Hello, All our products are available with one year of premium support and updates and are mentioned on the landing pages as well: However, anything you download can be used for the lifetime on your website for which you purchased the product. There is a nominal renewal fee per year for receiving updates and support after one year has lapsed, but you can cancel that at any time. Hope that helps. If you have any other question, please let us know. Thank you.
  4. [WP Notification Bar] ConvertKit Integration

    Hello, Thank you for contacting MyThemeShop. Sorry to disappoint but that feature is unfortunately not available at this time. With that being said, there are existing feature requests, so I've added your vote to our internal suggestions lists. If your suggestions are something that we're able to introduce, we'll be sure to let you know. We're sorry we couldn't give you better news here. If you have any further question(s), please let us know. Thank you.
  5. Great Support - Thanks MyThemeShop!

    Hello, Thank you for sharing your experience with us, we sincerely appreciate it. We try our level best to keep up with the support requests. If there is anything else, please don't hesitate to open a new topic in our support forums and we will try our best to help you. Thank you for choosing MyThemeShop.
  6. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. Can you please be more detailed with what customization do you need? Looking forward to helping you. Thank you.
  7. [FrontPage] I cannot buy the theme

    Hello, Thank you for contacting MyThemeShop and sorry for any inconvenience that might have been caused due to that. Please reply to the email you sent as we can not find any transaction on your account. Looking forward to helping you. Thank you.
  8. [Clean] Regarding Subscription and cancellation

    Hello, Yes, that means that your subscription will remain active until the end of the paid period, but it will not be renewed automatically once the period ends, so you will no longer have access to the premium product(s), updates, files & support tickets. However, upon subscribing back, you will have to pay the updated subscription fee again. Hope that helps. If you have any further question(s), please let us know. Thank you.
  9. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. The plugin should work fine with any WordPress theme as long as it uses standard WordPress Codex. You can test our free version first to see if that works smoothly with your theme: https://mythemeshop.com/plugins/wp-real-estate/ Hope that helps. If you have any further question(s), please let us know. Thank you.
  10. [FrontPage] How to get this theme @ $14?

    Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. Please reply to the email which you got since such offers are exclusive to a few members. Looking forward to helping you. Thank you.
  11. Hello, Sorry for the confusion there. Unfortunately, the aesthetics of both the themes are different and can not be merged unless you know how to code. Hope that helps. If you have any further question(s), please let us know. Thank you.
  12. Hello @mmhayat786 Thank you for contacting MyThemeShop. The best discounts are available on our website and we do not have any other promotions running at this time.
  13. Hello, Thank you for contacting MyThemeShop today. With Extended Membership plan, you get access to all our themes & plugins. There is a signup fee of just $87 for the first month and then there is a recurring charge of $19 from next month onwards. You can cancel anytime you want and after the subscription ends, you will lose access to all the products, support & updates. You can use each product on maximum 10 domains and can even use the products on clients' sites as well. Hope that helps. If you have any further question(s), please let us know. Thank you.
  14. [Schema] No option to pay with debit/credit card

    Hello, Can you please try again? Looking forward to helping you. Thank you.
  15. [Onepage] Upgrade account

    Hello, Sorry for not following up quickly and any inconvenience that might have been caused due to that. We can definitely help you there. Can you please contact us at support-team@mythemeshop.com by referring to this ticket and we will help you further? Looking forward to helping you. Thank you.